قیمت فروش رول ملحفه ضدآب

قیمت فروش رول ملحفه ضدآب درجه یک بر اساس نوع پارچه، عرض و برند تولید کننده تعیین می شود. اصولاً این محصولات را طبق چگونگی عرضه هم ارزش گذاری می نمایند. برای نمونه، کالایی که عمده ارائه می گردد، با نرخ های پایین تری به دست خریدار می رسد. به هر حال، تولید رول ملحفه در رنگ بندی و طرح های گوناگون هم صورت می گیرد که این موضوعات نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت ها دارند.

قیمت فروش رول ملحفه ضدآب

رول ملحفه ضدآب از چه پارچه ای تولید می شود؟

رول ملحفه ضدآب از چه پارچه ای تولید می شود؟ می دانید رول ملحفه ضدآب درجه یک از چه پارچه ای تولید می شود؟ اغلب از اسپان باند در این عرصه کار می گیرند. آنها که به پارچه های بی بافت و یکبار مصرف معروف هستند، ویژگی های متنوعی داشته که به برخی از خصوصیات در زیر می پردازیم:

  • لطافت خاصی دارند.
  • کسی که از آن استفاده می کند، احساس آرامش و راحتی خواهد نمود.
  • از تعریق جلوگیری می نماید.
  • باعث دفع گرما می گردد.

به این دلایل است که امروزه از این نوع پارچه خاص استفاده به عمل می آورند. باید گفت، چنین کالاهایی بسیار مقاوم اند و اگر آب، قهوه، چای و سایر مایعات دیگر بر روی آن بریزد، به هیچ عنوان اجازه عبور به تشک یا بالش را نمی دهد. آنها را را همینطور سریع می توان تعویض کرد و ملحفه ای جدید جایگزین شان‌ نمود.

بیشتر از چنین ملحفه هایی که از پارچه های نبافته تولید می شوند، در قطار، هواپیما، بیمارستان ها و سایر مراکز دیگر کار می گیرند. آنها رنگ بندی های متنوعی را دارا بوده و حتی در طرح های خاصی نیز ساخته می شوند که ما در بخش دیگری از این مطلب، سعی می کنیم، معلومات بیشتری ارائه دهیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

کارخانه تولید رول ملحفه ضدآب

کارخانه تولید رول ملحفه ضدآب بزرگترین کارخانه تولید رول ملحفه ضد آب، این کالاهای خاص را از الیاف گوناگونی که به طبیعی و مصنوعی دسته بندی می شوند، ساخته و عرضه می کند. البته گاهی هم دیده شده که پارچه های چنین ملحفه هایی از جنس های ترکیبی اند که مقاومت بسیار خوبی دارند.

به هر صورت، شرکت از دستگاه های ویژه ای نیز کار می گیرد و کالاهایی در حد استانداردهای جهانی را می سازد. آنها بیشتر هر کدام از رول هایی که تولید می گردند، عرض های متنوعی دارند، مثلاً 80، 75، 70، 65، 60 و غیره. رنگ های شان نیز از سفید گرفته تا صورتی و … می باشد.

قابل ذکر است، مشتریان به صورت عمده قادر هستند تا بهترین محصولات تولید شده برند مطرح را به دست آورند. این فروشگاه اینترنتی، کالاهایی از این دست را به همه شهرهای کشور با نرخ های عالی توزیع می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما