فروشنده گان جراح پارچه ای قابل شستشو

از گان های پارچه ای چندین بار می‌توان استفاده کرد و معمولا پرسنل بیمارستان ها از آن ها استفاده می کنند زیرا قابل شستشو و استریل کردن می باشد. اغلب گان جراح پارچه ای از این نمونه می باشد.

مرکز فروش ما گان جراحی پارچه ای را در سایز ها و مدل های متنوعیو همچنین در رنگبندی متفاوت از جمله سبز، سبزتیره، آبی، آبی تیره عرضه می کند. این گان ها توسط پرسنل مجرب و ماهر در کارگاه های خیاطی ما دوخته وارائه می شود.

فروشنده گان جراح پارچه ای قابل شستشو

بهترین نوع پارچه برای گان جراحی

بهترین نوع پارچه برای گان جراحی گان های جراحی باید دارای قابلیت های ویژه ای باشند که مرکز ما تمام این ویژگی هارا برای این گان ها اجرا کرده است و محصولی باکیفیت با پارچه مرغوب را ارائه می دهد. اصولاً گان جراحی باید ضد آب باشد پس از این رو از پارچه های با کیفیت ضدآب و مخصوص استفاده کرده ایم همچنین جنس این گان ها باید به گونه ای باشد که ترشحات آلوده و خون بیمار را جذب نکند و از پرسنل و پزسک محافظت کند.

گان های موجود در فروشگاه ما دارای سایز های مختلف کوچک و بزرگ می باشد سایز بندی و جنس می تواند قیمت گان پارچه ای را تحت تاثیر قرار دهد. معمولاً از گان های با سایز کوچک تر خانوم ها و سایز بزرگ تر اقایان استفاده می کنند. نکته ای که بسیار اهمیت داشته و باید مورد توجه قرار بگیرد این است که گان ها نباید زه بدن چسبیده باشند زیرا زیر آن لباس دیگری نیز پوشیده می شود.

معمولاً این گان هایی که با دستگاه های مجهز و بهروز در مرکز ما به صورت استریل عرضه می شود برای پرسنل و استفاده در اتاس عمل می باشد و گان های غیر استریل برای همراهان بیماران. ما خرید گان جراح را به صورت مستقیم و از طریق سایت برای شما عزیزان که دنبال محصول با کیفیت و اما مقرون به صرفه می گردید عرضه می کنیم چرا که ما تمام واسطه هارا کنار زده و فروش مستقیم را انجام داده و هزینه های اضافه را حذف کرده ایم.

مرکز فروش ما مرکزی معتبر و شناخته شده می باشد که گان هارا به صورت تک و عمده در سراسر کشور عرضه می کند. سایت فروش ما سایتی معتبر می باشد و شما عزیزان می توانید در صورت نداشتن دسترسی به مراکز حضوری به صورت اینترنتی خرید کرده و در اسرع وقت محصول را در اختیار داشته باشید.

مرکز خرید گان جراح پارچه ای

مرکز خرید گان جراح پارچه ای شما می توانید جهت خرید حضوری به فروشگاه ما مراجعه کرده و یا در صورت خرید غیر حضوری در سایت ما انواع گان ها را مشاهده و انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید و محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید و همچنین برای اطلاع از هزینه و دیگر اطلاعات مربوطه به همکاران ما در بخش فروش مراجعه کرده و اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما