مرکز خرید شان جراح ضدآب بیمارستانی

رعایت بهداشت مخصوصاً در محیط‌های عفونی مانند بیمارستان بسیار حائز اهمیت می باشد. شان، لباس پزشکی می باشد که فردی که عمل جراحی انجام می دهد از آن استفاده می نماید و گاهی به لباس بیماری است که قرار است مورد عمل جراحی گردد نیز اطلاق میشود. شان ها به رنگ سبز و آبی موجود میباشند و در بیمارستانها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مجموعه ما در زمینه عرضه شان جراح ضدآب بیمارستانی، فعالیت دارد و آن را با کیفیتی بالا و قیمت مناسب عرضه می نماید.

مرکز خرید شان جراح ضدآب بیمارستانی

مهمترین مزیت شان جراح ضدآب

مهمترین مزیت شان جراح ضدآب شان ها از جنس پنبه می باشند واز ویژگی های مهم این لباس ها، قابلیت چند باره استریل آنهاست. شان های جراحی چند نوع میباشند. شان ساده که برای پوشش میز لوازم جراحی وتخت های اتاق عمل و قسمت هایی از بدن بیمار بکار میرود. شان مایو نیز جهت پوشش میز مایویی یا سینی مایو کاربرد دارد. شان بزرگ سوراخدار یک نوع دیگر است که پوشش کامل میکند و فقط محل جراحی را باقی میگذارد. و نهایتا شان مخصوص پا که درعمل‌های جراحی دستگاه تناسلی یا ادراری و مقعدی مورد استفاده قرار میگیرد.

مهمترین مزیت شان جراحی ضد آب، مقاومت آن در برابر شست و شو های مکرر با مواد شوینده می باشد. به شان های جراحی ضد آب اصطلاحاً شان های لمینت گفته می شود زیرا در تولید این شان ها، از ماده ای به نام لمینت استفاده شده است و این ماده مانع ورود آلودگی به بدن بیمار یا پزشک می شود. همچنین لمینت در آب هایی با مواد شوینده ی زیاد مقاومت بالا دارد و مهم میباشد. شان از نظر بهداشتی کاملا مورد تایید و بسیار تمیز و بدون آلودگی میباشد. شان همچنین از لحاظ قیمت نیز به صرفه می باشد.

شان جراح بایستی هم راحت باشد و هم قابلیت عبور و جریان هوا را داشته باشد تا جراح هنگام کار احساس گرما و عرق کردن نداشته باشد. همچنین در کنار این مشخصه ها، باید قابلیت محافظت در مقابل عبور خون و … را داشته باشد. در اینجا مزیت شان های ضد آب بیشتر مشخص میشود. یک نکته دیگر نیز قیمت شان جراحی می باشد و به دلیل استفاده فراوان از این لباسها در اتاق عمل، هرچقدر قیمت آنها به صرفه تر و مناسب تر باشد، بهتر خواهد بود.

عرضه کننده شان جراح ضدآب

عرضه کننده شان جراح ضدآب مجموعه ما عرضه شان ضدآب را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می نماید. مشتریان عزیز برای خرید شان جراح می‌توانند به صورت مجازی و حضوری به مجموعه ما مراجعه و محصولات ما را مشاهده و خریداری نمایند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع در جنس، از اصول کاری مجموعه ما می باشد و به همین سبب توانسته ایم رضایت مشتریان عزیز را جلب نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما