قیمت فروش گان جراحی پارچه ای در بازار داخلی

گان لباسی است که هم به صورت یکبار مصرف و هم به صورت چند بار مصرف که توسط پرسنل کادر درمان استفاده می شود و پس از استفاده دیگر قابلیت استفاده نداشته و باید دور انداخته شود و برای مکان های مختلفی از بیمارستان و مراکز درمانی مدل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. گان جراحی پارچه ای یکبار مصرف نبوده و از پارچه های مخصوص به رنگ های سبز و آبی و مدل و اندازه های مختلف توسط خیاطان ماهر دوخته شده و پس از استفاده قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارد. 

قیمت فروش گان جراحی پارچه ای در بازار داخلی

ویژگی گان جراحی پارچه ای ضد آب گرماژ 50

ویژگی گان جراحی پارچه ای ضد آب گرماژ 50 گان جراحی ضد آب از پارچه های مخصوصی تولید می شود و جراح که هنگام عمل جراحی در ارتباط با خون و ترشحات آلوده بیمار است توسط این گان محافظت شده و جنس این گان به گونه ای است که این ترشحات را به خود جذب نکرده و به دلیل عدم جذب مایعات با نام ضد آب شناخته شده است.

گان ها در معمولا در یکسری اندازه های خاص دوخته شده و اندازه های کوچکتر معمولا برای استفاده خانم ها بوده و همچنین اندازه های بزرگتر مورد استفاده آقایان است و نکته قابل توجه در رابطه با سایز گان این است که گان نباید کاملا اندازه بدن شما باشد و به بدن بچسبد بلکه باید مقداری آزاد بوده چون زیر گان لباس های دیگری نیز پوشیده میشود.

گان در دو مدل استریل و غیر استریل وجود داشته که مدل استریل آن برای استفاده در اتاق عمل و هنگام جراحی بوده و مدل غیر استریل آن معمولا در بخش های ویژه و برای همراه بیماران بوده که آلودگی های محیط را همراه خود وارد بخش های ویژه نکنند. 

صادرات گان پارچه ای طرح دار استریل شده

صادرات گان پارچه ای طرح دار استریل شده برای خرید گان پزشکی اول باید بدانید که گان را برای استفاده در چه محیطی میخواهید تهیه کنید و همچنین باید در نظر بگیرید که جنس گان شما چگونه باشد پارچه ای چند بار مصرف یا پارچه ای یکبار مصرف باشد و یا این که گان شما استریل باشد یا نباشد و بادر نظر گرفتن همه این موارد بعد اقدام به خرید کنید‌. 

برای خرید گان به تعداد عمده و یا تکی می توانید به مراکز معتبر فروش رفته و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و در صورتی که به مراکز خرید دسترسی ندارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت های معتبر فروش اقدام به سفارش محصول با توجه با سایز و مدل مورد نظر کرده و در اسرع وقت در همان آدرسی که در سایت درج کرده اید خرید خود را تحویل بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما