قیمت خرید روپوش پزشکی ترگال سفید سه جیب

روپوش پزشکی ترگال، یکی از بهترین جنس های روپوش بیمارستانی است که مزیت های بسیار زیادی نسبت به روپوش با جنس های دیگر دارد. قیمت خرید روپوش ترگال سه جیب به عوامل متعددی بستگی دارد، یکی از عوامل جنس روپوش است زیرا پارچه های ترگال خود دارای کیفیت های خوب و بد هستند و همین امر روی قیمت روپوش آن تاثیرگذار است. همچنین هرچه سایز روپوش ها بزرگ تر باشد، میزان پارچه به کار رفته در آنها بیشتر می‌شود که این امر بر روی قیمت روپوش تاثیر مستقیم دارد. 

قیمت خرید روپوش پزشکی ترگال سفید سه جیب

تفاوت روپوش پزشکی ترگال مردانه و زنانه

تفاوت روپوش پزشکی ترگال مردانه و زنانه روپوش ترگال دارای دو نوع زنانه و مردانه است. این دو نوع روپوش شباهت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، برای مثال اندازه هر دوی آنها تقریباً تا زانو می‌رسد و هر دو در برابر نفوذ کثیفی ها مقاومند، اما با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند که در اینجا به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم: 

  • تفاوت در الگو: الگوی دوخت روپوش های زنانه و مردانه با یکدیگر متفاوت است برای مثال اندام های زنانه و مردانه با یکدیگر تفاوت هایی دارند و زنان در قسمت کمر خود دارای گودی هستند و به همین دلیل لباس‌های ترگال زنانه معمولاً دارای گودی در قسمت کمر هستند تا به خوبی اندام را بپوشاند. بر خلاف روپوش های زنانه روپوش های مردانه از قسمت بالا تا پایین به یک اندازه گشادی دارند و هیچگونه گودی و یا برآمدگی در آنها وجود ندارد. 
  • تفاوت در جزئیات: جزئیات روپوش های زنانه و مردانه با یکدیگر متفاوت است، درپوش های زنان بیشتر به جزئیات توجه شده است و در برخی از موارد سعی شده است با استفاده از موارد خاص روپوش را زیباتر کنند، روپوش سفید مدل دار یکی از انواع این روپوش هاست. 
  • تفاوت در سایز: روپوش های زنانه در سایزهای بزرگ تری تولید می شوند، اما سایز روپوش های مردانه معمولاً تا سایز ۵۶ می رسد، زیرا مردان معمولاً اندام بزرگتری نسبت به زنان دارند. 

تولید روپوش پزشکی مخصوص کادر درمانی بیمارستان

تولید روپوش پزشکی مخصوص کادر درمانی بیمارستان روپوش پزشکی بیمارستانی شامل انواع بسیار مختلفی می‌شود که روپوش اتاق عمل، روپوش پرستاری و غیره را شامل می شود. در تولید روپوش پزشکی سعی شده است که با بهره گیری از بهترین پارچه ها، با کیفیت ترین روپوش ها در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرد. 

در تولید روپوش های پزشکی معمولاً از سایز ۳۶ تا سایز ۵۶ روپوش‌ها را تولید می کنند، تا تمامی افراد با سایز های متفاوت بتوانند روپوش مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین با بکارگیری بهترین خیاطان در دوخت و دوز، کیفیت روپوش ها بالاتر رفته و به کارایی آن افزوده می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما