توزیع کننده پک لباس بیمارستانی به مراکز درمانی

پک لباس بیمارستانی از جمله مهمترین ملزوماتی می باشد که هر بیمارستان و مرکز درمانی برای حفاظت از جان بیماران، پرستاران و پزشکان به آن نیاز دارد و توسط این محصول بهداشت فردی این افراد را تامین نموده و آنها را از عوامل بیماری زا محافظت می نماید؛ سایت اینترنتی ما مدتهاست که در راستای ارتقاء سلامتی و بهداشت جامعه به عنوان توزیع کننده پک بیمارستانی به فعالیت مشغول است و بهترین نمونه این محصولات را در دسترس مراکز درمانی قرار می دهد.

توزیع کننده پک لباس بیمارستانی به مراکز درمانی

پک لباس بیمارستانی شامل چیست؟

پک لباس بیمارستانی شامل چیست؟پک لباس بیمارستانی برای پزشکان، پرستاران و بیماران تولید شده و تمامی ملزومات اساسی آنها را در بر می گیرد؛ مهم ترین وظیفه ای که بر عهده این پکها وجود دارد این است که از انتقال انواع باکتری، میکروب و عوامل بیماری زا به جسم بیماران و یا پزشکان جلوگیری نموده و سلامتی آنها را تضمین نمایند.
پک لباس بیمارستانی شامل موارد زیر می باشد:

  • گان یکبار مصرف
  • شلوار یکبار مصرف
  • بلوز یکبار مصرف
  • کلاه یکبار مصرف
  • حوله دست خشک کن

ذکر این نکته ضروری است که برخی از این لباسها از پارچه هایی تولید شده اند که تنها می توان یکبار از آنها استفاده نمود و برخی دیگر با استفاده از پارچه هایی با الیاف گیاهی اما مقاوم تولید شده اند و می توان آنها را بارها مورد شستشو قرار داده و مجدداً از آنها استفاده کرد.
مسلماً قیمت این پک ها با توجه به یک یا چند بار مصرف بودن آنها با یکدیگر تفاوت هایی دارند و مراکز درمانی و بیمارستانها بر مبنای نیاز خود یک یا چند نمونه از آنها را سفارش داده و خریداری می نمایند.

قیمت خرید انواع پک لباس بیمارستانی

قیمت خرید انواع پک لباس بیمارستانیقیمت پک لباس بیمارستانی با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص می گردد؛ به عنوان مثال جنس مواد اولیه ای که برای تولید آن به کار رفته است چیست؟ و یا ملزومات موجود در آن شامل چه چیزهایی می شود؟ به عبارتی هر چقدر این پک ها کاملتر باشند، مسلماً قیمت آنها نیز بالاتر خواهد رفت.
در کشورمان کارخانجات و شرکت های معتبری وجود دارند که سالهاست با استفاده از مواد اولیه کاملاً طبیعی و گیاهی اقدام به تولید انواع این پک ها نموده و آن را با قیمت مناسب در دسترس بیمارستانها و مراکز درمانی قرار می دهند.
برای تولید این لباسها تحقیقات و پژوهش های فراوانی صورت گرفته است و تولیدکنندگان کشورمان با توجه به استانداردهای روز دنیا پیش رفته و این لباسها را تولید نموده اند؛ به سبب وجود الیاف گیاهی در ساختار آنها، نه تنها هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای پوست بیماران به وجود نمی آید، بلکه با محیط زیست نیز سازگاری بالایی داشته و به آن آسیبی وارد نمی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما